میکرودرم پوست چیست؟

انواع ضدآفتاب
انواع ضدآفتاب را بشناسیم
آذر ۲۹, ۱۳۹۴
میکرودرم پوست چیست؟

میکرودرم ابریژن صورت

میکرودرم پوست چیست؟

در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن

برای مشاوره گرفتن بصورت رایگان از متخصص پوست در تهران می توانید با مراجعه به این صفحه از نظرات متخصصین پوست مجتمع متخصصین پوست تهران (مدیکو درما) بهره برید.

میکرودرم ابریژن برای بهبود چه مشکلاتی از پوست استفاده می شود؟

میکرودرم ابریژن پوست برای بهبود جای جوش، علائم آبله و آثار تصادف و بیماری استفاده می شود. با میکرودرم ابریژن پوست، شما به پوستی تازه و سالم دست خواهید یافت. فراموش نکنید این روش در درمان نقصهای پوستی مادرزادی، خال ها یا زخم ناشی از سوختگی موثر نیست.
میکرودرمی روی انواع پوست و رنگ موثر است. تغییرات نامحسوس، بدون تغییر رنگ پوست و یا زخم ایجاد می کند. با میکرودرم ابریژن کاری بسیار سبک و در عین حال موثر است که به شفاف شدن پوست منجر می شود. این کار به عمل جراحی یا بیهوشی نیاز ندارد. تکرار میکرودرمی پوست به اثر بخشی بهتر آن کمک شایانی میکند.

مراقبت بعد از میکرودرم

مراقبت بعد از میکرودرم

مراقبت های پس از میکرودرمی پوست

با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
استفاده از ضدآفتاب به مقدار کافی و تمدید مرتب آن از الزامات مراقبت از پوست بعد از میکرودری پوست است. برای آشنایی با انواع ضدآفتاب و انتخاب ضد آفتاب مناسب بعد از میکرودرم ابریژن پوست، این مطلب را حتما بخوانید.

میکرودرم ابریژن پوست چگونه انجام می شود؟

میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *